sobota, 15 grudnia 2012

Kołnierzyki

   Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną porcję filcowych kołnierzyków. Tym razem postawiłam na bardziej elegancką odsłonę tych modnych dodatków. Będą one doskonałym uzupełnieniem nie tylko wigilijnego uroczystego stroju, ale również i  każdej sylwestrowej kreacji. Kołnierzyki oprócz tego, mogą być również doskonałym i niedrogim prezentem dla naszych mam, sióstr czy przyjaciółek. Te przedstawione na zdjęciach poniżej również są prezentem dla moich bliskich, jednak przyznam, że pozbycie się tego kremowego wysadzanego perełkami, będzie dla mnie nie lada wyzwaniem. A Wam, który z kołnierzyków podoba się najbardziej?

(Jak zrobić kołnierzyk ?KLIK)

*
 *
 *
 *
 *


7 komentarzy:

  1. śliczne te kołnierzyki ci wyszły! zapraszam do siebie i pozdrawiam btw często tu wpadam choć nie komentuje zawsze;p

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, ale ja chyba i tak najbardziej kocham ten pierwszy, ale bo nie, nie wiem nie umiem sie zdecydować, wszystko jest za ładne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Najbardziej podoba mi się czarny , ale inne też Super :)
    Zapraszam do mnie :) patrycjablog-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jednym z tych zdjęć widać piękną sztuczną czerwoną bluzkę można ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne... Proszę o wysłanie maila (natalal@wp.pl) i ustalimy szczególy;)

      Usuń