wtorek, 9 kwietnia 2013

Ptasi kołnierzyk

   Witam! W dzisiejszym wpisie chciałabym przedstawić Wam nową odsłonę dobrze Wam znanych kołnierzyków. Tym razem zdecydowałam się wykorzystać kolorowe sznurki, których cała gama dostępna jest w każdej pasmanterii. Nie są one drogie, a efekt jaki daje ozdobienie nimi kołnierzyka jest niezwykle ciekawy. Do wykonania takiej ozdoby potrzebowałam również kleju, który po wyschnięciu staje się przezroczysty, filcu oraz metalowego zapięcia. Niewielkim nakładem materiałów i pracy udało mi się stworzyć taki oto kołnierzyk...
*
 *
 *
 *
 *

10 komentarzy:

  1. PIEKNE >>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem że rewelacja,to nie na ciucholand tylko na hm za 100 zł
    ]

    OdpowiedzUsuń
  3. oryginalny :) fajnie wygląda do tej białej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki masz talent :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie, ale genialny *____* obserwuję i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny <3 Też chcę taki ;>
    http://moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie, a chyba nie jest bardzo trudne, mam racje ?


    gięcie profili łódź

    OdpowiedzUsuń