sobota, 6 października 2012

Pleciony naszyjnik

    Dzisiaj chciałam przedstawić prosty i tani sposób na wykonanie oryginalnego naszyjnika. Do tego celu potrzebne nam będą resztki tkanin (np. stara pocięta bluzka lub apaszka) oraz rajstopy, które z pozoru nie wiele mają wspólnego z tworzeniem biżuterii. Jak widać możliwe jest stworzenie "czegoś" z niczego...
*
*
Nasze resztki materiału tniemy w podłużne pasu, aby możliwe było zaplecienie warkocza.
*
   Następnie zszywamy ze sobą powstałe w ten sposób plecione sznurki i ozdabiamy je koralikami wedle uznania. Potem wystarczy już tylko doszyć na obu końcach tasiemkę, która będzie służyła jako zapięcie naszego naszyjnika. 
*


 *
 *


5 komentarzy:

  1. Trafiłam tu ze spisu ciuchowych blogów DIY i bardzo podobają mi się Twoje pomysły, chyba zostanę tu na dłużej i spróbuję zrobić coś ze swoim czasem i nudą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ... szczególnie ten biały mi się podoba. A ja mam tyle resztek materiałów muszę je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ten bialy fajny..bo cycki:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe. nigdy bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  5. łał ! zdolna jesteś ,tylko pozazdrościć pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń