środa, 5 września 2012

Rockowa kurtka

      Dzisiaj chciałam przedstawić swój nowy nabytek, czyli kurtkę nabijaną ćwiekami w rockowym stylu. Pomysł sam w sobie nie jest zbyt oryginalny, bo wiele dziewczyn przerabia w ten sposób swoje ubrania. Głównym powodem, dla którego zamieszczam ten wpis, jest pokazanie wam, że można wykonać taką kurtkę za naprawdę śmieszne pieniądze. Kiedy tylko naszła mnie chęć jej wykonania, rozpoczęłam poszukiwania ćwieków. Niestety ćwieki dostępne w pasmanteriach lub w internecie, przy chęci zakupu w dużych ilościach, wydawały mi się zbyt drogie. Przykładowo: paczka ćwieków, w której znajduje się tylko 10szt. kosztuję ok.10zł. W imię oszczędzania postanowiłam wybrać się do second hand'u, w którym udało mi się znaleźć dżinsową kurtkę (15zł) oraz skórzany pasek nabijany ćwiekami za 4zł, z którego "odzyskałam" około 200 sztuk ćwieków.
I w ten oto prosty sposób za niecałe 20zł udało mi się wykonać to cudo. Dla urozmaicenia dodałam jeszcze trochę koralików i pereł, które miałam w domu. Efekt trochę a'la Michał Wiśniewski na koncercie Ich Troje, ale przy dobraniu odpowiednich dodatków wygląda naprawdę dobrze ;)


*

 *
 *

    Ćwieków wystarczyło jeszcze do ozdobienia moich szortów...



1 komentarz: