wtorek, 11 września 2012

Tutti frutti

  Dzisiaj chciałam przedstawić zrobioną przeze mnie bransoletkę, której koszt wykonania to niecałe 10 zł.  Podobne bransoletki możemy znaleźć w sieciówkach, jednak nic nie daje takiej satysfakcji jak zrobienie czegoś podobnego własnoręcznie. Do wykonania bransoletki potrzebowałam kilka kolorowych koralików, łańcuszek i zapięcie, które są tu najdroższymi elementami oraz masę plastyczną FIMO (ok.5zł za małe opakowanie), którą możemy dostać m.in. w Empiku lub w sklepach z zaopatrzeniem dla plastyków. Masa ta jest doskonała do wykonywania małych ozdób. Po ok. 7h masa twardnieje i bez problemu można ją pomalować. A oto przebieg mojej pracy:

(Dla porównania umieszczam zdjęcie bransoletki z Mango, na której się wzrorowałam.)
*
 *



 *




6 komentarzy:

  1. P I Ę K N A----BRANSOLETKA--- widziałam na żywo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykle urocza i smakowita bransoletka ;) prezentuje się naprawdę świetnie! genialny pomysł i wykonanie :)
    pozdrawiam

    http://itssooeasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wykonanie, jest naprawdę piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże wow. Naprawdę cudnie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń